קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כרוב ניצנים עם קמחי ומתכון בייקון

כרוב ניצנים עם קמחי ומתכון בייקון
כרוב ניצנים עם קמחי מתכון בייקון נטול גלוטן, וקמאיות מנה צדדית. מנה אחת מכילה 231 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 161 אדם הכין את המתכון הזה והיה עושה את זה שוב. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. אם יש לכם פלפל, כרוב ניצנים, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: כרוב ניצנים עם מחית קמחי ובייקון, כרוב ניצנים מטוגנים עם מתכון בייקון, ו כרוב ניצנים וקימצ'י מבנו של רוי צ'וי בלוס אנג' לס.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.