קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

כריכי עוף על האש

כריכי עוף על האש
כריכי עוף ברביקיו עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 633 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום האב. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם רוטב ברביקיו, לחמניות המבורגר, עוף צלוי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: כריכי עוף על האש, כריכי עוף על האש, ו ברביקיו משך כריכי עוף.

הוראות

1
בקערה, לשלב את העוף, רוטב ברביקיו, jalapeos (אם משתמשים). מחלקים את התערובת באופן שווה בין תחתית הלחמניות והכריך עם צמרות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ ' יפס (אם משתמשים).
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.