קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

כריכים קובניים בגריל

כריכים קובניים בגריל
כריכים קובניים בגריל עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 346 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם מעדנייה-חזיר, חרדל דיז'ון, גבינה שוויצרית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלחם הצרפתי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם צרפתי כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה מוצק. נסו כריכי הודו קובניים בגריל, כריכי בשר חזיר קובני בגריל, ו כריכים קובניים ומחוונים קובניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים חרדל באופן שווה על דפנות הלחם החתוכות. מסדרים חצי גבינה וחצי חזיר על המחצית התחתונה של הכיכר; למעלה עם פרוסות חמוצים. חזור על השכבה עם הגבינה הנותרת ואת חזיר; מכסים עם חצי העליון של כיכר.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
2
חותכים לרבעים.
3
מחממים מחבת גדולה וכבדה המצופה בתרסיס בישול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
הוסף כריכים; לחץ עם מחבת כבדה (כגון ברזל יצוק). מבשלים 2 דקות מכל צד.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)