קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

לחמניות שרימפס מלפפון

לחמניות שרימפס מלפפון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל לחמניות שרימפס מלפפון. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 430 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. אם יש לך אבוקדו, שרימפס, שיפודים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. עם כפית נסו Paleo שרימפס שרימפס מלפפון לחמניות, לחמניות מחבת מלפפון, ו לחמניות מלפפון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.