קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות56
מגזין

לימון, שום ועשב אמנון

לימון, שום ועשב אמנון
אם יש לכם.1. שום מלוח & תערובת המרינדה עשבי תיבול, מיץ לימון, פילה אמנון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: אמנון עשב שום, שום ועשב מתובל אמנון, ו אמנון מצופה עשב עם לימון.

הוראות

1
מניחים דגים בתבנית אפייה 13x9 אינץ ' מרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
לטאטא את שאר החומרים עד מעורבב; לשפוך על דגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מקררים 30 דקות.
4
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים דגים 15 עד 20 דקות. או עד שזה פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.