קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

לימון שום לבנבן

לימון שום לבנבן
לימון שום Whitefish עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 110 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת שום, מיץ לימון, whitefish, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו דג לבן פשוט עם לימון ועשבי תיבול, דג גפילטע פיש מעושן עם רוטב לימון-חזרת, ו קונכיות ממולאות עם דג לבן מעושן ברוטב בשמל לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה; ערפל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים דג לבן עם אבקת שום; העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
דג לבןדג לבן
3
מניחים דגים במחבת חמה, עובדים בקבוצות במידת הצורך, ומבשלים עד שהדגים אטומים, על 3 1/2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
טפטוף עם מיץ לימון טרי ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.