קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

מאווי פיצה זאווי

מאווי פיצה זאווי
פיצה מאווי זאווי עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1210 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 55 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו שמן זית, גבינת מוצרלה, בצל מאווי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב טבעות אננס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לימון מזוגג אננס הפוך Gingerbread כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 32 דקות. נסו מנגו מאווי מאי טאי, מאווי טופו, ו כלבי מאווי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Caposaldo קיאנטי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.