קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מבשלים את הספר: מרק שום קסטיליאני

מבשלים את הספר: מרק שום קסטיליאני
לבשל את הספר: מרק שום קסטיליאני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 499 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם שרי oloroso, חצי אינץ ' עבה של לחם פריך, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 39% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: Sopa de Ajo Castellana (מרק שום קסטיליאני), מבשלים את הספר: סלמון עם עגבניות, שמיר, ומרק שום, ו מבשלים את הספר: מחית שום ורוזמרין תפוחי אדמה.

הוראות

1
בקומקום מרק כבד או סיר 2 ליטר, מבשלים בעדינות את השום בשמן הזית על אש נמוכה עד שהציפורן מתרככים ביסודיות, כ -10 עד 15 דקות. אל תתנו ציפורן לקבל חום.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר אותם עם כפית מחוררת ולהניח בצד.
3
מערבבים את פלפל הצ ' ילי האדום לתוך השמן החם במחבת, ולאחר מכן מוסיפים את המניה ושרי. להביא לרתיחה בזמן שאתה מערבבים בכמון וזעפרן.
מרכיבים שתצטרך
4
השתמש במזלג כדי לרסק את שיני השום הרכות למשחה לתוך המרק. לטעום ולהוסיף מלח במידת הצורך. לכסות את המרק ולהשאיר להתבשל בעדינות רבה במשך כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בעוד המרק מבשל, טוסט פרוסות הלחם.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את שן השום לשניים ולשפשף מעל פרוסות קלוי. אם אתה רוצה להוסיף ביצה לכל מנה, לחלוט את הביצים בעדינות במים רותחים חומציים (מים שאליהם נוספו כמה כפיות של חומץ לבן), להסיר עם כפית מחוררת כאשר נעשה לפי הטעם, ולנקז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים את המרק כמו שהוא, חם מהסיר, צף פרוסת טוסט garlicky על כל מנה. אם אתה רוצה, להוסיף ביצה עלומה ומפזרים של גבינה מגוררת. כאשר אתה אוכל את המרק, לשבור את הביצה ומערבבים אותו והגבינה למרק החם.
מרכיבים שתצטרך