קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מטבל גבינת סלסה

מטבל גבינת סלסה
מטבל גבינת סלסה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 301 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתכון זה משמש 16. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם גבינת שמנת, פלפל, צ'יפס טורטיה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 28%. ציון זה לא כל כך עצום. נסו מטבל גבינת פימנטו, מטבל גבינת פטה חם חריף, ו מטבל גבינת צ'ילי לבישול איטי 5 מרכיבים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת לתערובת אחידה. מקציפים 1 כוס סלסה עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים על 12 אינץ'. צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
3
מפזרים פלפל ירוק, בצל ועגבניות. למעלה עם סלסה הנותרים; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
סלסהסלסה
4
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם אפשרויות נהדרות לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא כוכב מתוק צ ' אנדון. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-21 דולר.
צ ' אנדון מתוק כוכב
צ ' אנדון מתוק כוכב
כוכב מתוק צ ' אנדון הוא שופע להפליא. נוצר באמצעות אותם שלושה זני ענבים אצילים המשמשים בשמפניה, לכוכב המתוק של צ ' נדון קליפורניה יש מינון גבוה יותר, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת אם אתה אוהב פרוסקו או שיש לך שן מתוקה.על האף, פסיפלורה, אפרסק לבן ואשכולית. כוכב מתוק צ ' אנדון הוא שופע להפליא. שלה חלקה עם שכבות של טעימות ותווים טרופיים. זוהי התאמה נהדרת למאכלים חריפים, כולל קארי ופאד תאילנדי. זה גם הולך נהדר עם גבינה וקינוחים, כמו קרגמה ברול סיידה, טארטות פירות או עוגת חתונה.