קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מטבל חמוציות קרמי

מטבל חמוציות קרמי
את המתכון ניתן להכין מטבל חמוציות קרמי תוך כ-15 דקות . מנה אחת מכילה 238 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -14 גרם שומן . מתאים ל-16 ומחירו 64 סנט למנה מנות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מושלם עבור הסופרבול . לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם שמנת, דבש, גבינת שמנת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 23% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מטבל חמוציות חגיגי , מטבל חמוציות מתובל ומטבל פירות תפוזים חמוציות .

הוראות

1
טורפים בקערה קטנה את גבינת השמנת, השמנת החמוצה, הדבש והקינמון עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס גבינת שמנת עירית ובצל למריחה1/2 כוס גבינת שמנת עירית ובצל למריחה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
1 כפית תמצית וניל, או פולי וניל בגודל 1 אינץ'1 כפית תמצית וניל, או פולי וניל בגודל 1 אינץ'
3 (3.75 אונקיות) כוסות פודינג וניל מוכנות ללא סוכר3 (3.75 אונקיות) כוסות פודינג וניל מוכנות ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
טונה בהירה במים, מנוקזת ומתקלפתטונה בהירה במים, מנוקזת ומתקלפת
2
מורחים לתוך קערה רדודה או 9 אינץ'. צלחת פאי. מעל רוטב חמוציות. מכסים ומכניסים למקרר לשעה לפחות. רגע לפני ההגשה מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
8 פרוסות לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')8 פרוסות לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
1/2 כוס שקדים קצוצים, קלויים** ראה הערת קוק1/2 כוס שקדים קצוצים, קלויים** ראה הערת קוק
ציוד שתשתמש בו
טונה בהירה במים, מנוקזת ומתקלפתטונה בהירה במים, מנוקזת ומתקלפת
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.