קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות13
ציון בריאות5
מגזין

מטבל סלסה פלפל קלוי

מטבל סלסה פלפל קלוי
מטבל סלסה פלפל קלוי נטול גלוטן,, שלם 30, וטבעוני ומספק כ 13 מנות. מנה אחת מכילה 13 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם רוטב חם, בצל ירוק, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 13 דקות. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. נסו 5 דקות מטבל פלפל אדום קלוי, מטבל עגבניות צלויות ופלפל אדום, ו מטבל פלפל אדום קלוי קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים תוך ערבוב טוב. מכסים ומצננים לפחות 30 דקות.

יין מומלץ: ריזלינג, ורוד נוצץ, פינו נואר

ריזלינג, נוצץ רוזס, ו פינו נואר הם מבחר העליון שלי עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שלוס וולראדס ריזלינג ספטלס. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שלוס וולראדס ריזלינג ספטלזה
שלוס וולראדס ריזלינג ספטלזה
קלאסי טבעי מתוק ספטלס עם נחמד חומציות ואלגנטי, טבעי שיורי סוכר. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של החובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי של וולראדס.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. גם שילובים טעם מעניין ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.