קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

ממרח גבינת עיזים עגבניות מיובשות

ממרח גבינת עיזים עגבניות מיובשות
ממרח גבינת עיזים עגבניות מיובשות עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 167 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קרקרים, שיני שום, פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 23%, וזה לא כל כך מרהיב. ממרח עגבניות וגבינת עיזים מיובשים, ירקות בגריל נאן-וויץ ' עם ממרח עגבניות מיובשות וגבינת עיזים, ו ממרח גבינת עגבניות מיובשות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסננים עגבניות, שומרים 2 כפיות שמן. במעבד מזון קטן שלבו את השום, הבזיליקום והפטרוזיליה. מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים את גבינת העיזים והעגבניות המיובשות השמורות והשמן. מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
גבינת עיזיםגבינת עיזים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבילה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.