קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

מנות סלמון בגריל

מנות סלמון בגריל
מנות סלמון בגריל הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 34 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 266 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם גזר, פלפל, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בפלפל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קינוח מנטה קל כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 90%. ציון זה מרהיב. מתכונים דומים: מנות סלמון בגריל, מנות סלמון בגריל לשניים, ו מנות סלמון וירקות בגריל.

הוראות

1
מפזרים סלמון עם פלפל לימון.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
לימוןלימון
2
מניחים כל סטייק סלמון על עובי כפול של נייר כסף כבד (בערך 12 אינץ'. כיכר). למעלה עם גזר ופלפלים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סלמוןסטייק סלמון
גזרגזר
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מפזרים את שאר החומרים.
4
מקפלים נייר כסף סביב דגים ואוטמים היטב. צולים, מכוסים, על אש בינונית במשך 15-20 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות לואיס ג ' אדו פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו פינו נואר
לואי ג ' אדו פינו נואר
פינו נואר ג 'אדו הוא יין זני טהור המופק מחובות פינו נואר ויינות שנבחרו מאתרי כרמים ברמת הכפר ברחבי העיר סי סייטה ד' אור ו סי סווטה צ ' אלונז. כמו בכמה מהיינות הקטנים יותר שלהם, מייסון לואי ג ' אדוט נוהג ב "ר רזפליס" כדי לשפר את איכות היין על ידי סיווג כמה יינות בעלי כינוי גבוה יותר שישולבו בתערובת. המגרשים הסופיים נבחרים בקפידה, ובהתאם לבציר, מיושנים במשך מספר חודשים בחביות עץ אלון כדי לעורר את טעמי פירות היער האדומים הנקיים והבשלים ואת הארציות של הענב המתרכך במגע עדין של עץ. משקף את סגנון הג 'דוט, פינו נואר ג' דוט הוא הרמוני ומאוזן, עם פירותיות שמנמנה ומרקם משיי המקוזז על ידי טאנינים עגולים ועדינים ביין בעל גוף בינוני ומבנה אלגנטי. את זר הזנים האופייני והריחני מאוד משלים גימור טעים ומתמשך.