קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

מקרוני טאקו אופים

מקרוני טאקו אופים
מתכון מקרוני טאקו אופים יכול לספק את הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 16 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 451 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמנת, שבבי טורטיה, תערובת גבינה מקסיקנית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמנת החמוצה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי תפוחים שמנת חמוצה כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 32%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו טאקו מקרוני, אין מוח טאקו מקרוני, ו טאקו מקרוני וגבינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מכינים מקרוני וגבינה לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים בקר עד שהוא כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה סלסה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני וגבינהמקרוני וגבינה
סלסהסלסה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מורחים מקרוני לתוך משומן 13 ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
שכבה בתערובת בקר, צ ' יפס וזיתים; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
צ ' יפסצ ' יפס
בקרבקר
4
אופים, ללא כיסוי, ב-350 ניתנים להזזה למשך 15-20 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם שמנת חמוצה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יקב האן מונטריי פינו נואר עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.