קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות42
ציון בריאות0
מגזין

מרנג פצפוצי שוקולד

מרנג פצפוצי שוקולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל מרנג שוקולד צ'יפס. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 37 קלוריות. מתאים ל-42 מנות. אם יש לך תמצית שקדים, שמנת של טרטר, שבבי שוקולד semisweet, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. מתכונים דומים: מרנג פצפוצי שוקולד, אגוזי לוז שוקולד צ'יפס Meringues, ו מרנג שוקולד צ'יפס עם תותים.

הוראות

1
בקערה גדולה, עם מיקסר על מהירות גבוהה, להכות חלבונים ביצה עם קרם של טרטר עד עבה קצף. בהדרגה להוסיף סוכר ולהמשיך להכות עד התערובת מחזיקה פסגות נוקשה, מבריק.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
עם מרית, מערבבים בעדינות תמצית שקדים ושוקולד קצוץ. כף 1/2-כף חלקים לתוך תלוליות 1 אינץ 'רחב (או עם שקית מאפה מצויד 1/2 אינץ רגיל או קצה כוכב, צינור 1 אינץ' רחב mounds) על 1 אינץ 'בנפרד על בישול קלף-מצופה 12-על ידי 15 אינץ' אפייה גיליונות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
שוקולדשוקולד
סרגל אונדססרגל אונדס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
שקית מאפהשקית מאפה
מריתמרית
3
אופים מרנג בתנור רגיל או הסעה רגיל 275 עד יבש ומוצק לגעת מבחוץ וכמעט יבש מבפנים (לשבור אחד פתוח לבדיקה), 30 עד 35 דקות; אם אפיית שני סדינים בבת אחת בתנור אחד, להחליף את עמדותיהם באמצע האפייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בואו להתקרר במשך 5 דקות על גיליונות, ואז להחליק מרית מתחת meringues ולהעביר מתלים להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית