קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טאקו נהדר (Ww )

מרק טאקו נהדר (Ww )
מרק טאקו נהדר (Ww ) הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 509 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 28 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך תערובת רוטב עמק מוסתר, שעועית פינטו, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו מטבל טאקו נהדר, סלט טאקו נהדר, ו סלט טאקו נהדר (מתכונים דומים).

הוראות

1
1 בצל קצוץ, לשלב עם בשר בקר טחון. חום ולנקז את הבשר הטחון.2 לזרוק את כל הפחיות, ללא הדרה לתוך מחבת 3 ליטר יחד עם מנות טאקו ורוטב בשר בקר ובצל טחון. מערבבים לשלב וחום על חום בינוני עד לרתיחה נמוכה הושגה.3 בשלב זה, הוא מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בנוסף, אתה יכול לתת לתערובת להתבשל עד מופחת ואתה יכול ליהנות ממנה זו כמו יותר צ ' ילי במקום מרק.4 למזבלה אמיתית וללכת, זה להיט אמיתי עם המשפחה שלנו. תהנו!
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.