קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

מרק עדשים צרפתי

מרק עדשים צרפתי
מרק עדשים צרפתי נטול גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 267 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חורף. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לך שיני שום, בצל, גבעולי סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 83% המנה הזו מעולה. נסו מרק עדשים צרפתי / תבשיל, מרק עדשים צרפתי קבוצ'ה, ו מרק עדשים צרפתי פשוט עם בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר גדול כבד מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, סלרי, גזר ושום; מטוגנים עד שהירקות מתחילים להשחים, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים 4 מרק כוסות, עדשים ועגבניות עם מיץ ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד עד עדשים במכרז, על 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר 2 כוסות מרק (בעיקר מוצקים) כדי בלנדר פירה עד חלקה. להחזיר מחית מרק במחבת; מרק דק עם מרק יותר על ידי 1/4 כוסuls, אם עבה מדי. מתבלים במלח, פלפל, ומעט חומץ, אם תרצה. מרק מצקת לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
5
מקשטים עם עלי סלרי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Calvet קרם דה בורדו ברוט rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.