קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות10
מגזין

מתכון עוף ברביקיו וסלט כרוב עורות תפוחי אדמה

מתכון עוף ברביקיו וסלט כרוב עורות תפוחי אדמה
מתכון קליפות עוף וסלט כרוב עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 124 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, מלח כשר, סלט כרוב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. נסו ברביקיו משך קליפות תפוחי אדמה חזיר, טונה להמיס קליפות תפוחי אדמה מתכון, ו קליפות בטטה עם מתכון בייקון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Deloach נשכח Vines זינפנדל עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.