קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

ניוקי Paduan: ניוקי alla Padovana

ניוקי Paduan: ניוקי alla Padovana
ניוקי פדואן: ניוקי אלה פאדובנה עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 397 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר, קינמון, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: ניוקי אלה רומנה (רומאית סולת ניוקי), ניוקי alla Ciociaria (ניוקי בסגנון Ciociaria), ו ניוקי אלה סורנטינה..

הוראות

1
מניחים את כל תפוחי האדמה בסיר עם מים כדי לכסות. מביאים לרתיחה ומבשלים ברתיחה נמוכה עד שהם רכים, כ 45 דקות. בעוד עדיין חם, לקלף את תפוחי האדמה ולהעביר אותם דרך טחנת ירקות על לוח פסטה נקי.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הפוך באר במרכז תפוחי האדמה ומפזרים בכל רחבי עם קמח, סוכר, וקינמון. להביא את החומרים יחד כדי ליצור בצק הומוגני. ללוש במשך 4 דקות, עד שהכדור יבש למגע. מחלקים את הבצק ל 6 כדורים גדולים.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
3
מגלגלים כל כדור לחבלים בקוטר 3/4 אינץ 'וחותכים את החבלים לחתיכות באורך 1 אינץ'. להעיף את החתיכות של מזלג או לאורך הצד הקעור של פומפיה גבינה, להבקיע את הצדדים. זרוק את חתיכות הבצק לתוך המים הרותחים ומבשלים עד שהם צפים על פני השטח, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצקבצק
מיםמים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
פומפיהפומפיה
4
מסננים את הניוקי ומעבירים לקערת ערבוב. לזרוק עם חמאה מומסת, לפרמזן פרמז 'יאנו-רג' יאנו מעל, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
ניוקיניוקי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב