קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מגזין

סיר ג'ינג'ר לימון

סיר ג'ינג'ר לימון
סיר ג'ינג'ר לימון עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה עד 50 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 583 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם ערמונים מים, כרוב, עמילן תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל סיני. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו אפונה Potstickers עם כרוב וג'ינג'ר, חזיר ג'ינג'ר Potstickers, ו Potstickers ג'ינג'ר מתובל מריר-מתוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.