קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות32
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט בקר תאילנדי בשם ג'ק

סלט בקר תאילנדי בשם ג'ק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט בשר תאילנדי בשם ג'ק. מנה אחת מכילה 349 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא כרוב, פתיתי פלפל, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הסוכר הגולמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סלט זעקות נמר (סלט בקר תאילנדי חריף), O שלי.. סלט הבשר התאילנדי הטוב ביותר אי פעם!, ו סלט בקר תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.