קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סלט יווני III

סלט יווני III
סלט יווני III עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 284 קלוריות. אם יש לכם מלח ופלפל, מלח ופלפל, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: קל בגריל תרנגולות קורניש וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי, וסלט יווני, סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני, ו סלט ירקות יווני עם ויניגרט יווני תוצרת בית.

הוראות

1
בקערת סלט, לשלב את העגבניות, פלפל, מלפפון, בצל וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להקציף יחד את השמן, חומץ, מיץ לימון, שום, אורגנו, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
בואו לשבת 1 שעה, מדי פעם ערבוב לערבב טעמים.
4
יוצקים רוטב על סלט, מוסיפים גבינת פטה וזורקים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.