קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

סלט פירות ים קריבי

סלט פירות ים קריבי
זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. אם יש לך קינמון טחון, שמן סלט, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלמון האיים הקריביים אידיוט עם אננס קארי וסלט גבינת עיזים + סלט פירות, סלט עוף קריבי, ו סלט בשר סרטנים קריבי.

הוראות

1
במחבת 5 עד 6 ליטר מעל חום גבוה, להביא 2 1/2 עד 3 ליטרים מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שרימפס ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף צדפות, לכסות בחוזקה, ולהסיר מחבת מחום.
מרכיבים שתצטרך
4
בואו לעמוד עד שרימפס וצדפות הם בקושי אטום אבל עדיין לח למראה במרכז החלק העבה ביותר (לחתוך לבדוק), 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים ושוטפים במים קרים עד לקרר.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, פיל ומנגו פיט. פרוסת פירות לאורכו על 1/2 אינץ ' עבה. לחתוך בגסות מספיק מהשאריות לעשות 1/2 כוס. במעבד מזון או בלנדר, מערבולת מנגו קצוץ, שמן, מיץ ליים, כמון, זנגביל, קינמון ושום עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף 1/2 כפית רוטב חריף ו 1/2 כפית מלח; טעם, ולהוסיף רוטב חם יותר ומלח אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
8
פיל ובור אבוקדו. פרוסה לאורכו על 1/2 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
9
בקערה גדולה, מערבבים בעדינות שרימפס וצדפות, רוטב מנגו, תערובת סלט ופרוסות מנגו. מנות שוות תל על ארבע צלחות ארוחת ערב.
מרכיבים שתצטרך
10
מקשטים עם פרוסות אבוקדו וצ ' יפס טארו.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבוקדו מוצק-בשליםאבוקדו מוצק-בשלים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות, שטופותצדפות, שטופות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קלופיםשום, קלופים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על רוטב חריףעל רוטב חריף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנגו בשליםמנגו בשלים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 ליטרים של סלט חסה לתינוקות, שטופים ומטוגנים1/2 ליטרים של סלט חסה לתינוקות, שטופים ומטוגנים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן סלטשמן סלט11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על מלחעל מלח227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)shelled, שרימפס deveined (31 עד 40 לכל lb.), שטוףshelled, שרימפס deveined (31 עד 40 לכל lb.), שטוף

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Domaines Schlumberger הנסיכים Abbes Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer
Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer
כנראה היין המפורסם ביותר של אלזס, Traminer הגיע אלינו מצפון איטליה ותאריכים מהמאה ה -16. Gewurztraminer (מילולית: Traminer פיקנטי או מוסקי) הוא מבחר של החשמלית הריחנית ביותר ונודע בשם Gewurztraminer לקראת 1950. צהוב בהיר עם השתקפויות ברורות. היין בעל איכות צעירה. האף הוא אקספרסיבי וחושף דומיננטי פרחוני של רוז, אדמונית. מעט מסוכר, אחד תופס את הפרי האקזוטי, ליצ ' י ואחרי אוורור, אחד מגלה הערות של זנגביל רמז של מנטול. האף מציג אופי יפה, ללא פזרנות אבל עם preciseness. ההתחלה בפה היא בשפע ורך, נמרץ; היא מתפתחת על מדיום עם זריזות מרעננת. אותם טעמים של פירות אקזוטיים, ג ' ינג ' ר ופרחים של ורד נתפס באף נמצאים, עם מגע קל של מרירות על הגימור. הצטרפו למטבח מתובל וטעים כמו מטבח אסיה / פיוז ' ן, קישים פרואניים ומזונות עם תבלינים ואלמנטי פירות.