קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

סלמון עם רוטב צ'אטני קארי

סלמון עם רוטב צ'אטני קארי
גשו לסופר וקנו רוטב פלפל, מרק עוף, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל הודי. עם כפית ציון 65%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: צדפות ים מעל כרישה עם רוטב צ'אטני קארי מנגו, פילה סלמון צלוי ברוטב צ'אטני קארי, ו הליבוט בגריל עם רוטב קארי תירס-קוקוס וצ'אטני עגבניות שרי בגריל.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את הקמח, הקארי והמלח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
להוסיף סלמון; חותם תיק ולנער כדי מעיל.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
במחבת גדולה מבשלים סלמון בחמאה 5-6 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בינתיים, בסיר קטן, שלבו את המרק, הצ ' אטני ורוטב הפלפל החריף. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 3-5 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מרתפי דרגונט. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 45 דולר.
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד פריצת ניצנים מוקדמת ,ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי רגיל האט את הגפנים באופן משמעותי. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי ליין יש אופי פירות גדול, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.