קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

סלמון פיני-מרק תפוחי אדמה

סלמון פיני-מרק תפוחי אדמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של סקנדינביים, אז תנו הזדמנות ל מרק סלמון-תפוחי אדמה פיני. אתה מקבל מרק שמגיש 6. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 364 קלוריות. אם יש לכם מרגרינה מקל, גזר, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סלמון קל ומרק תפוחי אדמה, סלמון, בטטה ומרק ברוקולי., ו סלמון מעושן מוקרם, גבינת עיזים, תירס ומרק תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בתנור הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל קצוץ, ומטוגנים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מפזרים תערובת בצל עם מלח סלרי. מערבבים בקמח, ומבשלים 1 דקה, ערבוב כל הזמן. בהדרגה להוסיף מיץ צדפות. מביאים תערובת לרתיחה, ומבשלים 1 דקה או עד עבה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלרימלח סלרי
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים קוביות תפוחי אדמה ופרוסות גזר ומערבבים בחלב. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים במשך 10 דקות. לשבור סלמון קלוי מייפל מזוגג לחתיכות; להוסיף סלמון, שמיר קצוץ, ורוטב ווסטרשייר למחבת. מביאים מרק לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים במשך 10 דקות או עד תפוחי אדמה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
צ אודרצ אודר
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
שמירשמיר
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.