קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

סלמון צלוי בחרדל עם רוטב לינגונברי

סלמון צלוי בחרדל עם רוטב לינגונברי
סלמון צלוי חרדל עם רוטב לינגונברי נטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 418 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, שימורי לינגונברי, פילה סלמון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב חומץ פטל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס טופו בננה שוקולד / קינוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלמון צלוי בחרדל עם רוטב לינגונברי, סלמון צלוי חרדל עם רוטב ליגנברי, ו סלמון קלוי בתנור עם רוטב דבש-חרדל.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.