קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות41
מגזין

סלסה ופלפל מנגו מצופה בסלמון

סלסה ופלפל מנגו מצופה בסלמון
סלסאן וסלמון מצופה מנגו עשויים להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 396 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לכו לחנות ותביאו סלסה, פילה סלמון, תיבול מפרץ ישן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: עוף מצופה קוקוס עם סלסה מנגו, מקדמיה-עוף מצופה ברוטב מנגו, ו Tortilla-אמנון מצופה עם סלסה מנגו.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Kir-Yianni Akakies נוצץ רוזה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
צבע ורוד בהיר עמוק. בועות שופעות מדי המציינות את הריחות הנפלאים של Xinomavro. זוג מעולה עם מטבח ים תיכוני, מנות מתובלות של המטבח האסייתי ודגים שמנוניים. ניתן ליהנות ממנו גם כאפריטיף או אחרי ארוחה.