קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה רוח אביב

עוגת גבינה רוח אביב
מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.34 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל של 370 קלוריות. גשו לסופר וקנו קינמון הקרקע, ריבס, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יהיה להיט שלך אביב אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 24%. הציון הזה די גרוע. נסו עוגת גבינה אי בריזה, בריזה ווד עוף בגריל-בהאמה בריזה, ו עוגת דלעת צ'ורו עוגת גבינה דנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים בהדרגה סוכר. מקציפים שמנת חמוצה וניל. מניחים בצד 1/2 כוס תוספת מוקצפת לקישוט; מכסים ומכניסים למקרר. מקציפים 1/2 כוס תוספת מוקצפת לתערובת גבינת שמנת; מקפלים פנימה את הציפוי המוקצף שנותר. כפית לתוך הקרום. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
קרוםקרום
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לציפוי, בסיר גדול, הביאו לרתיחה את הריבס, הסוכר והקינמון. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 5-8 דקות או עד שהרברב רך.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
ריבסריבס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בקערה קטנה שלבו עמילן תירס ומים קרים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בהדרגה לתערובת ריבס. מחזירים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ריבסריבס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חותכים פשטידה לפרוסות; מעליו רוטב ריבס ותוספת מוקצפת שמורה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ריבסריבס
רוטברוטב