קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידת אוריאו

עוגת גלידת אוריאו
מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 316 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 1 אוהדים. לכו לחנות ותרימו ציפוי גלידת פאדג', קרום פירורי קרקר גרהם מוכן לשימוש, עוגיות אוריאו וטעם קרם פודינג מיידי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-15 דקות. נסו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, ו עוגת גלידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמור 2 כפות. ציפוי פאדג'; להפיץ שנותר על החלק התחתון של הקרום. כיסוי עם חצי שוט מגניב. הקפאה 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
קרוםקרום
2
מקציפים תערובות פודינג וחלב בקערה גדולה עם להקציף 2 דקות. (
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
התערובת תהיה עבה.) מערבבים בשוט מגניב שנותר; כפית על שכבת שוט מגניב בקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
4
להקפיא 4 שעות או עד המשרד.
5
הסר עוגה במקפיא 15 דקות. לפני ההגשה.
6
תן לעמוד בטמפרטורת החדר כדי לרכך מעט.
7
טפטוף עם ציפוי פאדג ' שמור.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מדירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "