קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

עוגת ליצן יום הולדת

עוגת ליצן יום הולדת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת ליצן יום הולדת. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 77 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 40 מנות. מתכון זה מ KraftRecipes.com יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. זה יהיה להיט בחג היום הולדת שלך. אם יש לך תערובת עוגה, ציפוי קצפת מגניב, קישוטים: סוכריות גומי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 8% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. מתכונים דומים: עוגת ליצן יום הולדת, עוגת ליצן, ו עוגת ליצן שמחה.

הוראות

1
הכן את הבלילה עוגה לפי ההוראות על החבילה; יוצקים באופן שווה לתוך 1 כל 9 אינץ ' עגול מחבת מרובע.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
אופים עוגות לפי ההוראות. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר עוגות מחבתות.
4
מניחים עוגה עגולה על קרש חיתוך; לקצץ חתיכת 1 אינץ ' מהחלק העליון של העוגה.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
5
חותכים חתיכת גזוז חצייה לשניים; להפריש.
6
חותכים שכבה ריבועית למשולשים 3, החל במרכז צד אחד וחיתוך לפינה השמאלית התחתונה של שכבת העוגה. חזור על החתך עם הצד השני של העוגה.
7
להרכיב חתיכות עוגה כדי לדמות ראש של ליצן על ידי הצבת שכבת עוגה עגולה ליד החלק העליון של לוח גדול או מגש, עם קצה ישר של עוגה בראש הלוח.
8
מניחים משולש עוגה באמצע על גבי שכבת עוגה עגולה עבור הכובע, וחתיכות קטנות שנחתכו מהחלק העליון של שכבה עגולה בבסיס הכובע לשיער. סדר הנותרים 2 משולשים בבסיס הראש, עם קצוות מחודדים יחד, כדי לדמות עניבת פרפר.
מרכיבים שתצטרך
בסיסבסיס
9
גוון 1/2 כוס קוקוס עם כמה טיפות צבע מאכל כחול. (ראה עצה כיצד גוון קוקוס.) חזור עם 1/2 כוס של קוקוס שנותר וצבע מאכל צהוב; גוון שנותר קוקוס עם צבע מאכל אדום.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
קוקוסקוקוס
10
השתמש בכמות קטנה של שוט מגניב שנותר לצרף חתיכות עוגה זה לזה על הלוח. עוגת פרוסט עם נשאר שוט מגניב.
11
מפזרים כובע עם קוקוס כחול, עוגה רק מתחת לכובע עם קוקוס אדום (לשיער), ועניבת פרפר עם קוקוס צהוב. לקשט עם החומרים הנותרים כפי שמוצג בתמונה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס