קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

עוטפת כבש מתובל הודית

עוטפת כבש מתובל הודית
עוטפת כבש מתובלת הודית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 40 גרם של שומן, וסך הכל 775 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך טלה טחון, מים חמים, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו עוטפת כבש הודי, עוטפת חומוס מתובלת הודית, ו עוטפת תפוחי אדמה הודית מתובלת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
ריחני מאוד עם whiffs של שזיף עסיסי mirabelle. כל כך מפתה ומבטא בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פירות אבן משובחות. שכבות של נימים עדינים וגימור עסיסי נחמד.