קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

עוף אסייתי ואורז מטוגן

עוף אסייתי ואורז מטוגן
עוף אסיה ואורז מטוגן יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 215 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. אם יש לך בזיליקום, מיץ לימון, עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: עוף ברוטב אסיאתי עם תירס ובזיליקום אורז מטוגן, כרובית אסיאתית אורז מטוגן, ו אסיה Edamame אורז מטוגן.

הוראות

1
קוק 1 (8-עוז.) pouch מוכן לשרת אורז מטוגן אסיה על פי הוראות החבילה. מערבבים יחד אורז מבושל, 2 כוסות עוף מבושל מגורר, 1 כף. בזיליקום טרי קצוץ, ו 2 כפות. מיץ לימון טרי.
מרכיבים שתצטרך
2
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו רייס-A-רוני אקספרס
מרכיבים שתצטרך
3
חום &
4
מגישים אורז מטוגן אסייתי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות מסה Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Essay Chenin Blanc
Essay Chenin Blanc
החיבור Chenin Blanc הוא תערובת לבנה בעלת גוף בינוני העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, Chenin Blanc. היין בלאן מעניק ליינות סלט פירות, ניחוחות גויאבה ומלון וחומציות מרעננת. כמה sur לשכב על פחות במשך כמה חודשים מוסיף את המורכבות והגוף. מגע של Viognier ארומטי משלים את מבנה הפרי עם כמה רמזים פרחוניים. היין מושלם לבדו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלבת היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות ומתוקות וסלטים קיציים.תערובת: 87% Chenin Blanc, 13% Viognier