קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות38
מגזין

ערמות שחת חמאת בוטנים שוקולד

ערמות שחת חמאת בוטנים שוקולד
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תבלינים, אז נסו ערמות שחת חמאת בוטנים שוקולד. מתכון זה מכין 8 מנות עם 90 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם סיבים דגני סובין אחד, ממתק שוקולד חלב, חמאת בוטנים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון סופר ספוני של 92%. ערמות שחת חמאת בוטנים, ערמות שחת חמאת בוטנים, ו עוגת מוס מערבולת חמאת בוטנים שוקולד טבעונית עם רוטב אגבה חמאת בוטנים שוקולד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה חסינת מיקרוגל, שלבו את בר הממתקים וחמאת הבוטנים. מיקרוגל ב 50% כוח עבור 1 דקה; מערבבים. מיקרוגל בעוצמה של 50% 10-15 שניות יותר או עד להמסת הממתק; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים דגני בוקר עד לציפוי אחיד. זרוק על ידי כפות מעוגלות על נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים לעמוד עד להתייצבות, כ -20 דקות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בודגאס נברן דאמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.