קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

פאנץ' ריבס הטוב ביותר

פאנץ' ריבס הטוב ביותר
אגרוף הריבס הטוב ביותר עשוי להיות רק המתכון הדרומי שאתה מחפש. תמורת 30 סנט למנה, אתה מקבל משקה שמגיש 16. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 77 קלוריות. אם יש לכם סודה לימון-ליים, תרכיז לימונדה ורודה, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מושלם ליום האם. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וידידותית ל-Fodmap. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 11%. נסו פונץ' ריבס הדרים, פונץ' ריבס ורדרד ופאנצ' ריבס ורוד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את הריבס, המים והסוכר. להביא לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים 5-10 דקות או עד שהריבס מתרכך. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בבלנדר מעבדים בכל פעם חצי מהתערובת עד לקבלת תערובת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
מערבבים את כל החומרים במיכל גדול; הוסף מספיק מים כדי ליצור 1 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
מגישים על קרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.