קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

פהיטות בשר צבי

פהיטות בשר צבי
פהיטות בשר צבי עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 354 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל ירוק, שמן canolan, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. . נסו פהיטות בשר צבי, פהיטות בשר צבי, ו בשר צבי בורגיניון (תבשיל בשר צבי) (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין (התחל עם פחות, אתה יכול להוסיף יותר מאוחר)פלפל קאיין (התחל עם פחות, אתה יכול להוסיף יותר מאוחר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבש או שרייין אדום יבש או שרי12טורטיות קמח גודל פהיטה, מחומםטורטיות קמח גודל פהיטה, מחומם3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה (או 1 ט ' מיובש)כוסברה טרייה קצוצה (או 1 ט ' מיובש)4ציפורןשום, טחוןשום, טחון2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברה טחוןזרעי כוסברה טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0ליים, juiced (אודותליים, juiced (אודות1(יכול להיות או להרחיק)עשן נוזליעשן נוזלי2(חוֹרֶף)שמן קנולה או שמן זיתשמן קנולה או שמן זית1( חצילים)בצל, לחתוך 1/2 אינץ ' טריזיםבצל, לחתוך 1/2 אינץ ' טריזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץ (או 1 כפית. מיובש)אורגנו טרי קצוץ (או 1 כפית. מיובש)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורטבלה, חצוי (opt.)פטריות פורטבלה, חצוי (opt.)1( חצילים)פלפל אדום, לחתוך לרצועות 2 אינץפלפל אדום, לחתוך לרצועות 2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק בשר צבי, פרוס לרצועות דקות כ -2 אינץ ' אורך מושרה לילהסטייק בשר צבי, פרוס לרצועות דקות כ -2 אינץ ' אורך מושרה לילה1( חצילים)פלפל צהוב, לחתוך לרצועות 2 אינץפלפל צהוב, לחתוך לרצועות 2 אינץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.