קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

פונץ' פטל חמוציות

פונץ' פטל חמוציות
זקוק למשקה ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי ל-fodmap ושלם 30? פונץ' פטל חמוציות יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מכיל 20 מנות עם 130 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-0 גרם שומן כל אחת. תמורת 73 סנט למנה, מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו שרבט תפוזים, תרכיז מיץ פטל חמוציות, תרכיז לימונדה ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זהו מתכון ידידותי מאוד לתקציב לחובבי האוכל הדרומי. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 35%, וזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם אגרוף פירות לא אלכוהולי חמוציות פטל, אגרוף פטל, אגרוף פטל שרבט.

הוראות

1
מערבבים בבלנדר את התותים, רכז הלימונדה ורכז הפטל החמוציות; מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) תותים פרוסים ממותקים קפואיםחבילות כל אחת) תותים פרוסים ממותקים קפואים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מעבירים לקערת פונץ'. מערבבים בעדינות פנימה ג'ינג'ר אייל וסודה קלאב. למעלה עם כדורי שרבט.
מרכיבים שתצטרך
פחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשרפחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשר
מים מוגזיםמים מוגזים
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור הדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. הבקבוק הזוהר של Dom Perignon Vintage עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-279 דולר לבקבוק.
Dom Perignon Vintage Luminous Bottle
Dom Perignon Vintage Luminous Bottle
זר הפתיחה מורכב וזוהר, ערבוב של פרחים לבנים, פרי הדר ופירות אבן. האפקט הכולל מוגבר על ידי הרעננות של זרעי אניס ונענע כתושה. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים פיקנטיים, עציים וצלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מוחלט בין האף לחיך. האופי הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון, האתלטי שלו בא לידי ביטוי גם בחום. הפרי מודגש וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת היטב. העמידות שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה ביותר. היין נהנה דואליות: חמימות ורעננות, זיווג בשר ויוד, מבושל ונא. תבלינים מעצימים ומדגישים את התסיסה של 2008 ומצפיפות את היין. דום פריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, מרקמים ועניינים.