קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

פטריות מטוגנות סיניות וטופו

פטריות מטוגנות סיניות וטופו
פטריות מטוגנות סיניות & טופו עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 174 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. גשו לסופר וקנו שום, זנגביל, שמן canolan, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 120 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו טופו סיני מטוגן עם בשר חזיר טחון, איך לבשל: חזיר מטוגן עם טופו ופטריות, ו מרק סיני עם טופו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.