קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

פלפל טרי-סלסה בלסמית

פלפל טרי-סלסה בלסמית
פלפל טרי-סלסה בלסמי יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתאים ל-20 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 152 קלוריות. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם פלפל אנגלי, מלח מתובל, פלפל אנגלי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 34%. הציון הזה די גרוע. נסו עוף בגריל בלסמי עם סלסה עגבניות טריות, סלסה פלפל טרי, ו אננס טרי, צ'ילה וסלסת פלפל שחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד 11 מרכיבים ראשונים בקערה גדולה; מכסים ומצננים לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי ווינדראסר פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
וינדראסר נהר רוסי פינו נואר
וינדראסר נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של סאספראס, מוקה וליקריץ שחור מדגימים את האישיות הייחודית והנועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים מובחנים של פירות ברמבל, אלון מתוק ופלפל לבן מובילים ליין רחב ומאוזן עם חומציות ידידותית למזון. הימים החמים והשמשיים של נהר הרוסי והלילות הערפיליים הקרירים הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל נהדרים מבלי להיות מוגזמים או לאבד את החומציות הטבעית שלהם. הניחוחות והטעמים העמוקים והכהים הקלאסיים שהנהר הרוסי ידוע בזוהר ביין זה.