קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

פרפייט סרטן

פרפייט סרטן
אם יש לכם קטשופ, חרדל, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 63%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מתכון פרפה לפירות ויוגורט (ענבים וגרנולה פרפה), פרפה יוגורט אמרנט - פרפה אמרנט מוקפץ עם פירות, ו פרפה יוגורט אמרנט - פרפה אמרנט מוקפץ עם פירות.

הוראות

1
להכנת הרוטב מקציפים יחד מיונז, קטשופ, קאיין, חרדל יבש, שאלוט, מיץ לימון ופטרוזיליה. מתבלים את הרוטב במלח ופלפל. מקפלים פנימה את בשר הסרטנים והצלפים, פונים למעיל. בעזרת כוס פרפה שקופה או כוס שמפניה, גורפים כף גדושה של קוביות המנגו בתחתית הכוס. לחץ מעט כלפי מטה בעזרת כף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת חרדלאבקת חרדל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמפניהשמפניה
בשר סרטניםבשר סרטנים
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קטשופקטשופ
מנגומנגו
פטרוזיליהפטרוזיליה
שאלותשאלות
צלפיםצלפים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מוסיפים שכבה של בשר סרטנים מלמעלה, לוחצים שוב כלפי מטה, ואחריהם שכבה של ירקות מעורבים קצוצים. חזור על השכבות. לאחר השכבה האחרונה של הירוקים, כף תלולית אחרונה של סלט סרטנים מעל. חזור על הפעולה עם 3 הכוסות הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
סרטןסרטן
3
מגישים עם פרוסות בגט קלוי.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פרפה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "