קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

ציפוי שוקולד מזל

ציפוי שוקולד מזל
ציפוי שוקולד מזל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו ציפוי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 510 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם אוז. שוקולד מרובע, ממתקים סוכר, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. וזה לא כל כך מרהיב. נסו שוקולד טבל עוגיות מזל, עוגיות מזל טבולות שוקולד, ו עוגיות מזל טבולות שוקולד עם סוכריות. (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.