קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות92
מגזין

קאללו (טרינידאד)

קאללו (טרינידאד)
Callaloo (טרינידד) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 1595 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 113 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מגי, שמן צמחי, סרטנים חיים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. וזה יוצא מן הכלל. נסו מרק טרינידד קאלו, קאלו., ו כישוף טרינידד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. ה-Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 49 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer
יין זה מראה אף מעודן להפליא עם התמדה ארומטית גדולה שבו ורדים עתיקים, עור ותבלינים מושקים לשלב יחד. החיך אלגנטי, כמו גם מוצק. המתיקות שיורית אינה מביאה כל כבדות; במקום זאת, היא מאפשרת שילוב טוב יותר של המבנה הטאני.התאמה מצוינת למנות מתובלות או גבינות חזקות כמו גם מאכלים עשירים פטה או אסיה.