קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

קינוח כריך גלידה

קינוח כריך גלידה
קינוח כריך גלידה יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 283 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם סירופ שוקולד, שבבי בר הית', כריכי גלידה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. עם כפית ציון 17%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו איך להכין כריך גלידה טרופי, קינוח כריך גלידה, ו קינוח כריך גלידה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירות המובילות שלי לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "