קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

קשת צמחונית קארי 2

קשת צמחונית קארי 2
קשת Veggie קארי 2 יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 2 . מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 1208 קלוריות. אם יש לכם דלעת סקווש, חומץ בלסמי, אורז בסמטי חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד אגוזי קשיו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד מריר פודינג קשיו עם קראנץ קשיו מסוכר כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו שיפודי קשת צמחוניים, קשת Veggie פיצה Flatbread, ו אוהבי גבינה צמחוניים קשת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אורז בסמטי חום אורגני עם עדשים אדומות מפוצלות וכורכום.שמור על צד אחד.מטגנים את כל התבלינים בשמן אבוקדו צ ' ילי חדור עד קלוי קלוי.מוסיפים חמאה קצוצה, דלעת ובטטה.מוסיפים סלק תינוק ובזיליקום מתוק טרי.מערבבים עד מצופה בתבלינים.הוסף מים.מבשלים במשך 15-20 דקות.הסר מהחום.ממש לפני ההגשה:.מטגנים זרעים מעורבים ואגוזי קשיו בשמן אבוקדו חדור צ ' ילי עד קלוי.מערבבים בקורנפלור.מוסיפים חומץ בלסמי, רוטב סויה ורוטב עגבניות אורגני.מערבבים היטב.מערבבים לתוך שאר הקארי.מערבבים במיצי פירות.צלחת קארי על מצע אורז.מגישים עם כוסות גבוהות של פפאיה מעורבת ומיץ תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
אורז בסמטיאורז בסמטי
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
שמן אבוקדושמן אבוקדו
קשיוקשיו
זרעים מעורביםזרעים מעורבים
עדשים אדומותעדשים אדומות
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
כורכוםכורכום
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
אננס רגילאננס רגיל
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

6smallsסלק תינוק שלם, מבושל ומקולףסלק תינוק שלם, מבושל ומקולף11 קילו קישואים,1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4(חוֹרֶף)עלי בזיליקום מתוקים וקרועיםעלי בזיליקום מתוקים וקרועים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי חום אורגניאורז בסמטי חום אורגני400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת אורגנית קצוצה, דלעת ובטטהדלעת אורגנית קצוצה, דלעת ובטטה2(חוֹרֶף)אגוזי קשיואגוזי קשיו2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן אבוקדו חדור צ'ילי (לטיגון)שמן אבוקדו חדור צ'ילי (לטיגון)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)11 קילו קישואים,קורנפלורקורנפלור11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי כמוןזרעי כמון3עלי קארי יבשיםעלי קארי יבשים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קארי מסאלהקארי מסאלה11 קילו קישואים,גארם מסאלהגארם מסאלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר פפאיהנקטר פפאיה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומות מפוצלותעדשים אדומות מפוצלות2(חוֹרֶף)זרעים מעורבים, דלעת, פשתן, שומשום, חמניותזרעים מעורבים, דלעת, פשתן, שומשום, חמניות11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ3(חוֹרֶף)רוטב עגבניות אורגנירוטב עגבניות אורגני11 קילו קישואים,כורכוםכורכום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.