קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות2
מגזין

רוטב Rémoulade הקאריבי

רוטב Rémoulade הקאריבי
רוטב rémoulade הקאריבי אידיוט נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 5 מנות. מנה אחת מכילה 177 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צלפים, תיבול קאריביים אידיוט, מיונזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו רוטב, והוא נעשה על 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. נסו רוטב האיים הקאריביים, מוקפץ הקאריביים אידיוט, ו עוף האיים הקאריביים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד מיונז, פלפל אדום, כוסברה, צלפים, שום, תיבול הקאריביים אידיוט, שמן זית, חרדל קריאולי, רוטב צ ' ילי, ורוטב ווסטרשייר. כיסוי וצינה 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל אדוםפלפל אדום
חרדל קריאוליחרדל קריאולי
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
צלפיםצלפים
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

ציוד

יין מומלץ: Gewurztraminer, ריזלינג, פינו גריס

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, ריזלינג, ו פינו גרי. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. ה-Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (רוז או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם הערות של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור הוא חלק ומשיי עם הערות של ורדים ותבלינים ואת ראש של wallflowers.