קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו כתום

רוטב ברביקיו כתום
רוטב ברביקיו כתום יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 32 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 58 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם סוכר חום, מיץ תפוזים, קטשופ וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. עם כפית ציון 16%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו כתום, רוטב ברביקיו כוסברה כתום בורבון, ו צ'יפוטלה מהירה-רוטב ברביקיו כתום.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את כל המרכיבים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 30 דקות. יכול להיות בקירור עבור עד 1 שבוע. השתמש כרוטב צולה או טבילה לבשר חזיר, עוף או בקר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
עופותעופות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף