קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

ריזוטו במיקרוגל עם בשר חזיר ותירס

ריזוטו במיקרוגל עם בשר חזיר ותירס
ריזוטו מיקרוגל עם בשר חזיר ותירס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר כמובן העיקרי שלך. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 427 קלוריות. אם יש לכם בשר חזיר, בצל, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. וזה טוב. מתכונים דומים: פיצה בגריל עם ארוגולה פסטו, תירס ונקניק (וידאו), ריזוטו במיקרוגל, ו ריזוטו במיקרוגל של סאלי.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בתבנית תבשיל 2 ליטר; מיקרוגל על 5 דקות גבוהות. מערבבים יין ומרק; מיקרוגל על 12 דקות גבוהות.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מערבבים במים ובשר חזיר; מיקרוגל על 12 דקות גבוהות. מערבבים בפלפל פעמון ואת המרכיבים הבאים 5 (פלפל פלפל דרך פלפל שחור); מיקרוגל על 3 דקות גבוהות. מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר, קוביותחזיר, קוביות3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת וטריהגבינת פרמזן מגוררת וטריה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרובולונה גרוסהגבינת פרובולונה גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ גספלפל אדום קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.