קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות31
מגזין

שעועית וסלט טאקו עוף

שעועית וסלט טאקו עוף
שעועית וסלט טאקו עוף יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 786 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 38 גרם של שומן למנה. אם יש לכם רוטב אלף האיים כפית, כוסברה, שבבי טורטייה גבינת נאצ'ו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלט טאקו עוף ושעועית שחורה, עוף Crockpot וסלט טאקו שעועית שחורה, ו עוף בסיר קרוק קל וסלט טאקו שעועית שחורה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.