קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

תבשיל סלק עם קציצות כבש

תבשיל סלק עם קציצות כבש
תבשיל סלק עם קציצות כבש עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 270 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. 46 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, כורכום, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 83% המנה הזאת מעולה. נסו כבש, סלק וקציצות חיטה סדוקות עם רוטב יוגורט מלפפון, Lowcountry צמחוני: קציצות סלק הזהב של Blossom, ו קציצות הודו paleo יווניות וספגטי סלק עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן את האורז: מסננים אורז ולהעביר 2-qt. סיר יחד עם מלח, כורכום, ו 2 כוסות מים. מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר סיר מחום ולשמור מכוסה במקום חם.
3
בינתיים, להפוך את התבשיל: להביא סלק ו 6 כוסות מים לרתיחה ב 4-qt. סיר. להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד סלק הם במכרז, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר סיר מחום, באמצעות כף מחורץ, להעביר סלק לקערה; מיץ סלק מילואים.
מרכיבים שתצטרך
5
שים שום על משטח עבודה ומפזרים קצת מלח; דק קוצצים. לגרד את השום לתוך משחה עם הצד של סכין השף. בקערה קטנה, לשלב רסק שום, 3 כפות. שמן, כוסברה, כמון, אבקת קארי, כורכום, פפריקה, ג ' ינג ' ר, קאיין; הגדר משחת תבלינים בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
חום שנותר שמן זית 6-qt. סיר מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים בצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד חום זהוב, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף רסק תבלין שמור רסק עגבניות ומבשל, ערבוב כל הזמן, עד התערובת משחימים קלות, על 3 דקות. מערבבים בכוס 1 של מיץ סלק שמורות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את מיצי הסלק הנותרים, מיץ לימון וסוכר; מבשלים במשך 5 דקות. באמצעות כף, במקום כדורי בשר שמורות בתבשיל רותח. מכסים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד כדורי בשר מבושלים דרך, כ 8 דקות. משטח רזה של תבשיל, להוסיף סלק שמורות, ומבשלים 2 דקות יותר. כדי לשרת, מוך אורז עם מזלג וכפית אותו לתוך קערות הגשה יחד עם חופנים של התבשיל וקציצות; עונה ומקשטים עם פטרוזיליה.הערה התאמה: the earthy 2006 Marqus de Cceres grenache ros 2006 ($
מרכיבים שתצטרך
10
מ Rioja יש הערות מתובלות מרעננות וזוגות היטב עם מאכל ארצי זה. Ania Zawieja
מרכיבים שתצטרך
RiojaRioja