קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות19
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תרד ופטריות

תרד ופטריות
אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, תרד ופטריות עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן לנסות. מנה אחת מכילה 139 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. מתכון זה מטעם Taste of Home דורש שמן זית, מלח, ערמוני מים, וטימין או. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב כתוספת. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 58% . הציון הזה מוצק. נסו תרד ופטריות , תרד דילי עם פטריות ופטריות ממולאות עם תרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה, מקפיצים פטריות בחמאה ושמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
בלוק גבינת קולביבלוק גבינת קולבי
תמצית ברנדי או תמצית ונילתמצית ברנדי או תמצית וניל
שמנת חמוצה או שמנת חמוצה מקסיקניתשמנת חמוצה או שמנת חמוצה מקסיקנית
ציוד שתשתמש בו
1 פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות1 פובלנו צ'ילי, צלוי, קלוף וחתוך לקוביות
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה. מערבבים את היין, רוטב ווסטרשייר והתבלינים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים ללא מכסה במשך 7-8 דקות או עד שהנוזלים מתאדים.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס רוטב פלפל חריף2/3 כוס רוטב פלפל חריף
סלט גויה ותיבול ירקותסלט גויה ותיבול ירקות
נוזל בישול שעועית גרבנזונוזל בישול שעועית גרבנזו
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
להוסיף תרד; מבשלים ומערבבים עד שהם נבולים. מערבבים פנימה ערמוני מים; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
12 חבילות (16 אונקיות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות (16 אונקיות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
2 אונקיות גבינת מוצרלה טרייה, חתוכה לקוביות2 אונקיות גבינת מוצרלה טרייה, חתוכה לקוביות

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה טרי בייבי תרדחבילה טרי בייבי תרד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס ערמוני מים, סחוטיכול פרוס ערמוני מים, סחוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוף דל נתרןיין לבן יבש או מרק עוף דל נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין טרי טחון או 1/4 כפית טימין מיובשטימין טרי טחון או 1/4 כפית טימין מיובש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו טחון טרי או 1/2 כפית אורגנו מיובשאורגנו טחון טרי או 1/2 כפית אורגנו מיובש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר