קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

Cajun Pastalaya

Cajun Pastalaya
Cajun Pastalaya יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 367 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3665 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו עגבניות, שומן בייקון, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. מתכונים דומים: Cajun Pastalaya, שמנת Cajun Pastalaya, ו פסטליה.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille, Conecuh או אחרandouille, Conecuh או אחר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שומן חזיר, קנולהשומן חזיר, קנולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajunתיבול Cajun822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ גספלפל ירוק קצוץ גס1בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פגז בינוני יבשפסטה פגז בינוני יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כף רוטב סויה (אני משתמש דל נתרן)1 כף רוטב סויה (אני משתמש דל נתרן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ גס Vidalia או בצל אחרקצוץ גס Vidalia או בצל אחר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות פאקו & לולה חגיגה אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמי יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואת אותן דמויות פירות שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.